marlju1 Posted April 15, 2012 Share Posted April 15, 2012 Någon mer som har det problemet? Jag har ML installerat på min Canon 550d och har för det mesta fungerat utan problem, men det senaste så har jag inte kunnat spela upp ljudet i kameran efteråt. Jag spelar in med mikrofonen i kameran har alltså ingen separat och har ställt Input på Internal mic. När jag sedan ska spela upp klippet efteråt i kameran kan man bara höra ca en halv sekund i början innan det inte längre finns något ljud att lyssna på. När jag lagt in klippet i datorn efteråt så fungerar det utmärkt och det finns ljud under hela klippet. Någon mer som har det såhär eller har någon aning om hur jag ska lösa det? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marlju1 Posted April 15, 2012 Author Share Posted April 15, 2012 BTW har ett annat minneskort utan ML installerat där ljudet fungerar att spela upp i kameran. Alltså måste det bero på ML. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
StenR Posted April 15, 2012 Share Posted April 15, 2012 Vad står din inställning Audio->Monitoring USB på? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marlju1 Posted April 15, 2012 Author Share Posted April 15, 2012 Åh tack så jättemycket för att du ens tog upp det! Hade det på On och det fungerade inte då men bytte till Off så fungerade det utmärkt igen! Provade att ändra på det tidigare idag men det verkade inte fungera då men nu så! Tackar :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts