bonne Posted April 14, 2012 Share Posted April 14, 2012 Ett litet montage of logoanimeringar jag har gjort. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bonne Posted April 22, 2012 Author Share Posted April 22, 2012 bump 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Désirée Posted April 22, 2012 Share Posted April 22, 2012 Jag gillar dem. De var snyggt gjorda. Om jag ska vara kritisk, så var det få utav dem som stack ut. Det var den där med det gula ägget som rullade runt, som var lite udda och överraskande. Och därför den jag kommer att komma ihåg. Jag vet inte hur mycket du har möjlighet att sväva ut, men jag skulle gärna se lite mer djärvhet och mindre mainstream. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spaceromancer Posted April 22, 2012 Share Posted April 22, 2012 Snyggt! Den biten är något som jag själv känner mig kass på och borde be om hjälp med. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bonne Posted April 23, 2012 Author Share Posted April 23, 2012 Hur mycket möjlighet att sväva ut det finns varierar väldigt mycket från jobb till jobb. Har du exempel på mer djärvhet i sånna här animeringar får du gärna länka dem här eller Pm-a mig. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Java ex Machina Posted April 23, 2012 Share Posted April 23, 2012 Skitsnyggt. Gör du loggdesign också eller bara animeringar? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bonne Posted April 23, 2012 Author Share Posted April 23, 2012 Det händer, ofta för lägre budget, med nystartade företag att jag designar loggan också 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts