gonefishing Posted April 11, 2012 Share Posted April 11, 2012 Teaser för den kommande svenska independent-långfilmen "Into The Woods". Filmen behöver er hjälp för att bli verklighet. Läs mer om filmen här: Into The Woods - A Modern Blues Story -- Indiegogo Sprid detta till alla ni känner. Jag skulle vara evigt tacksam om ni kunde göra detta. Hälsningar författaren, producenten och regissören av filmen. Pontus Rundqvist 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gonefishing Posted April 16, 2012 Author Share Posted April 16, 2012 Bump. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
J.Anderberg Posted April 16, 2012 Share Posted April 16, 2012 Kul att ni vill göra långfilm. Men, teasern var alldeles för otydlig. Vissa scener var för mörka, inget väckte intresse, pukan i musiken var jättemesig så den fyllde ej sitt syfte. Sen, som grädden på moset, när jag klickar för att läsa mer om filmen slängs det rakt upp i mitt ansikte att jag ska donera. Och där har ni tappat mig totalt. Så säljer man inte en film. Gör en fin hemsida, en bättre teaser och visa att ni verkligen brinner för historian ni vill berätta. Sen går det att göra bra film på extremt små budgetar idag också. Lycka till! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RagdollPictures Posted April 19, 2012 Share Posted April 19, 2012 "Sen går det att göra bra film på extremt små budgetar idag också." Håller med ovanstående talare. Ta kontakt med närmaste resurscentrum eller studieförbund och sök bidrag där. Tänk på att sälja er idé så att den blir intressant för åhöraren Lycka till! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gonefishing Posted April 27, 2012 Author Share Posted April 27, 2012 Bump! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gonefishing Posted May 19, 2012 Author Share Posted May 19, 2012 Bump. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts