Stefan Posted April 2, 2012 Share Posted April 2, 2012 Är det någon som vet om, och i så fall hur, man kan editera befintliga title templates i Premiere Pro CS 5? Det jag vill komma åt är att modifiera en existerande logo något. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Posted April 21, 2012 Author Share Posted April 21, 2012 Antagligen finns inte funktionen, annars brukar det alltid komma ett snabbt svar här. Min work around blev att lägga ut titeln på timeline med tom bakgrund, gjorde sedan en Export Frame för att slutligen editera i Photoshop innan jag importerade som logo. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Max_H Posted April 21, 2012 Share Posted April 21, 2012 Glömde svara... Tror inte du kan extrahera loggan, men du kan byta/klippa ut den: - Ta bort den (högerklicka och välj CUT) - Byta ut den (klicka på logobilden i hö marginal) - Skala om den (högerklick, resize) //Max 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts