AudioSpot Posted March 22, 2012 Share Posted March 22, 2012 Jag får inte rätt på Log and Transfer i FC Pro7 men mina filmer från Canon Eos 550D. Jag har pluggen Eos Movie och jag har ändrat i "camera.plist" till 550D och jag har med THM filerna men ändå säger Log and transfer detta: "2012_03_21" contains unsupported media or has an invalid directory structure. Please choose a folder whose directory structure matches supported media. Jag har prövat att ta filerna direkt från en kort läsare och jag har tagit in dom med canons egen utility, har även prövat att lägga filerna i första hårdisken på Macen men inget hjälper!! Jag kör med snowleopard 10,6,8 Vill så gärna testa Log and transfer och se om det är som alla säger mkt snabbare än att ta filerna via "Compressor" 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
barnholdt Posted March 23, 2012 Share Posted March 23, 2012 Provat detta? How to Canon T2i 550D with EOS Movie Plugin-E1 Final Cut Pro | The Bui Brothers Blog Använde en 5D mkII ett tag och absolut bästa bilden tyckte jag 5DtoRGB gav. Möjligt att de uppdaterat den till suport för 550D med? mvh Mikael 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AudioSpot Posted March 24, 2012 Author Share Posted March 24, 2012 Provat detta? How to Canon T2i 550D with EOS Movie Plugin-E1 Final Cut Pro | The Bui Brothers Blog Använde en 5D mkII ett tag och absolut bästa bilden tyckte jag 5DtoRGB gav. Möjligt att de uppdaterat den till suport för 550D med? mvh Mikael Jag har gjort allt det och ändå får jag inte in dom. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AudioSpot Posted March 24, 2012 Author Share Posted March 24, 2012 Vad är 5D to rgb för ngt? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
StenR Posted March 24, 2012 Share Posted March 24, 2012 Vad är 5D to rgb för ngt? 5DtoRGB by Rarevision konverterat från Canon EOS till ett redigeringsvänligt format och behåller så mycket av originalkvalitén som möjligt. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AudioSpot Posted March 26, 2012 Author Share Posted March 26, 2012 5DtoRGB funkar super tack som f-n har precis gjort en liten möhippevideo, så snyggt med HD jag har härvat med DV för sista gången jag är så lycklig :-) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts