Creat0r Posted February 29, 2012 Share Posted February 29, 2012 Detta är en produktion av fyra elever från Stockholms filmskola, en kortfilm utan dialog inspelad på 16mm film. Filmen kommer att spelas in på en ö med gångbro i Stocksund/Djursholm (Stockholm)! Vi söker dig som har någon form av erfarenhet som mic booms operatör och kan hjälpa oss ta ljud den 7 och 8 mars på plats. Utrustning finns på plats. Tyvär kav vi inte erbjuda någon ersättning men lunch bjuds på plats! Hör av dig så fort som möjligt! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Min Posted March 1, 2012 Share Posted March 1, 2012 Varför ska ni ha en boom operatör om ni inte ska spela in någon dialog på plats? Hitta någon som kan göra en bra ljudläggning i efterhand istället. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luzer Posted March 1, 2012 Share Posted March 1, 2012 Det är ju inte riktigt så att man som regel mosar alla scener utan dialog vid en filminspelning. Snarare så att ljudteknikerna ibland får tjata sig till att vilja rulla med även där. Och det ena utesluter ju inte det andra, förhoppningsvis vill de även ha en duktig ljudläggare till post. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Min Posted March 1, 2012 Share Posted March 1, 2012 Jo var lite hetsig där i morse. Jag blev väll mest rädd för att de hade tänkte nöja sig med boomljudet i filmen.. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts