edish Postad 26 februari 2012 Postad 26 februari 2012 Hej Byllan, jag började läsa, men det blir snabbt väldigt jobbigt att läsa versaler. Varför lade du upp det så? Samtidigt tror jag du behöver se över ditt språk lite, då det på flera ställen är syftningsfel och talspråk. Ska ge dig lite mer feedback rörande själva innehållet, med jag tror du får mer läsare om du omarbetar själva texten med styckeindelningar osv. 0 Citera
byllan Postad 26 februari 2012 Författare Postad 26 februari 2012 Aha okej ska kolla över det igen. Allt blev helt konstigt när jag hade skrivit det i final draft 8, sen när jag skulle spara det som Pdf blev det stora bokstäver förstår inte varför. 0 Citera
likeavirgin Postad 27 februari 2012 Postad 27 februari 2012 Synopsis behöver du inte skriva i Final Draft eller något manusskrivarprogram, det funkar bättre om du tar ett vanligt skrivprogram, t ex Word. Det går fortfarande att spara det som .pdf eller .rtf så att alla kan läsa. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.