cawi Posted February 14, 2012 Share Posted February 14, 2012 Hej, Söker en person som kan göra lite videoredigering till våra klipp på socialfrihet.se. Kolla in hemsidan för att få ett hum om vad det handlar om, vi ser gärna att personen är intresserad av samma sak och är i åldern 18-30. Jobbet kommer innebära främst censurering, lägga till undertext och snygga effekter. Vi är inriktade på att skapa material för youtube. Vi innehar f-skatt och söker någon som kan börja omgående. Carl 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PontusParson Posted February 14, 2012 Share Posted February 14, 2012 Hej, Söker en person som kan göra lite videoredigering till våra klipp på socialfrihet.se. Kolla in hemsidan för att få ett hum om vad det handlar om, vi ser gärna att personen är intresserad av samma sak och är i åldern 18-30. Jobbet kommer innebära främst censurering, lägga till undertext och snygga effekter. Vi är inriktade på att skapa material för youtube. Vi innehar f-skatt och söker någon som kan börja omgående. Carl Jag skulle kunna tänka mig göra det. Hör av dig till pontus.parson@stillerska.se så kan vi snacka mer! :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex_film Posted February 14, 2012 Share Posted February 14, 2012 Hej! Jag är 19 år gammal och tycker att det låter väldigt intressant! Jag har alltid varit intresserad av personlig utveckling själv och älskar att videoredigera! Hör gärna av er till mig på mejl: alexander_berg@live.com 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chrion Posted February 14, 2012 Share Posted February 14, 2012 Jag skickade ett meddelande via hemsidan! mail@christofferboman.se 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cawi Posted February 14, 2012 Author Share Posted February 14, 2012 Ni som visat intresse, maila oss på info@socialfrihet.se med portfölj och vad ni debiterar! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cawi Posted February 23, 2012 Author Share Posted February 23, 2012 Jobbet är tillsatt! Tack till er som sökte! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts