dawe Postad 8 februari 2012 Postad 8 februari 2012 Hej. är kommer en länk till vår nya animerad kortfilm. Musik av Jon Brion Se en här: Skriv gärna vad ni tycker. Morsning! /Daniel 0 Citera
Jürgen Blå Postad 9 februari 2012 Postad 9 februari 2012 Månadens VA?!-upplevelse, men riktigt skön. Jag gillar Svankmajer och även om detta inte är riktigt samma sak så ger det trevligt surrealistiska vibbar. Jag vill se mer, utan tvekan! 0 Citera
dawe Postad 9 februari 2012 Författare Postad 9 februari 2012 Tackar! Hehe, den liger på Vimeo också men jag har inte skickat ut några länkar dit... 0 Citera
Quantum Postad 9 februari 2012 Postad 9 februari 2012 Gillar den skarpt. Kanske en aning lång för sitt innehåll som jag finner ganska enformigt. Hur som helst, snyggt :) 0 Citera
J.Anderberg Postad 10 februari 2012 Postad 10 februari 2012 Ok, jag älskade den här. Somsagt enkel, och en ganska liten idé, men extremt väl genomförd. 50% av upplevelsen är helt klart musiken, som är helt fantastisk. Tack för tre trevliga minuter denna morgon! Edit: Aha, jag fattade nu att musiken faktiskt inte var specialskriven för filmen, utan att den kom från Eternal sunshine of the spotless mind. Hehe, tyckte jag kände igen namnet Jon Brion från någonstans. Aja, men ni har ju klippt den fint till den redan existerande musiken i alla fall. :) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.