MaxThedeby Posted February 4, 2012 Share Posted February 4, 2012 Hej allihopa. Jag har en kortfilm jag och några andra studenter från första året på film & tv-produktions programmet vid Högskolan Dalarna har gjort. Titta gärna på den och kom med respons :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smörgåsmannen Posted February 4, 2012 Share Posted February 4, 2012 Initialt så gick jag bar in här för att produktionen kom från Dalarna, och programmet som jag själv tänkt söka in till hösten. Men jag måste bara säga att det är så otroligt, fruktansvärt skönt att slippa se alla dessa konstfilmer. Tagna ur mystiska vinklar, med halvtaskiga kameror och videoeffekter därefter. Det här är rakt på sak, oerhört bisarrt, men det känns ändå ganska jordnära. Ganska tvärtom mot den värld vi lever i nu. Och framför allt, det är roligt. Jag började se på videon med kritiskt öga, det måste jag erkänna, det kändes som något som skulle bli tråkigt ganska snabbt, iom. att ni kanske inte utnyttjat miljöerna riktigt till fullo. Men jag hade fel, jag såg allt, och jag är ganska nöjd med vad jag just har sett. Riktigt bra! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts