Gå till innehåll

Vanvett - Fördomar om Stockholm


Gahmberg

Recommended Posts

Hallå på er,

 

Har nu gjort en ny liten film som handlar om fördomar som finns mot stockholmare. Filmen finns i två delar, i ena delen får man se person 1's tankar, och i den andra person 2's. Då detta var ett skolprojekt inom ämnet interaktiva medier finns en interaktiv film med alla delar på - Vanvett.nu , bara in och kika om ni är nyfikna på att se filmen som helet, med alla klipp.

 

Orkar ni inte det kan ni kika på den ena personens tankar i länken nedan:

 

 

Som vanligt önskar jag all sorts feedback jag kan få, vi är väl medvetna om att skådespeleriet inte är super, amatörer som gör så gott vi kan.

 

Ös på med feedback nu!

 

Hälsningar Gahmberg

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 4 veckor senare...

Fantastiskt bra! :)

 

Jag tycker skådespeleriet är lysande och ni har fått till karaktärerna jättebra! Jag gillar verkligen dom skarpa kontrasterna i historien, hur man helt plötsligt slängs från det lugna vardagsrummet till en galen SMS-bitch som slänger kaffet i ansiktet på en byråkratkärring för att sedan bittert sparka omkull tiggarens mugg och gå vidare. Sedan är man snabbt tillbaks till vardagsrummet igen. Det var passande musik till varje tillfälle, som hjälper till att förstärka det ni vill få fram. Ni har verkligen fått till det bra och fått fram budskapet!

 

Jag vill se mer galen film från er! :)

 

Det enda negativa är att dialogen i vardagsrummet skulle vara lite högre och tydligare. Framförallt tydligare, dvs mikrofonen närmare skådespelarna.

 

Dagens goda skratt fick jag av er! :bire

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...