Gå till innehåll

Skådisar


anders10

Recommended Posts

Hej!

 

Skall spela in en kortfilm i Malmö med omnejd någon gång under sommaren/hösten 12. Filmen skall vara med i svenska kortfilms festivalen i Stockholm mars-13 och kommer att läggas ut på Youtube och Vimeo.

 

Eftersom jag finansierar den själv blir ersättningen blygsam. Det kommer att ta 1-2 dagar (filmar kanske två, tre timmar/dag.) Betalar en symbolisk summa på typ 300:-/dag mat och ev skjuts till insp plats ingår samt min frus underbara hallonpaj med vaniljsås!

 

 

Söker en kille/man ca 25-55 år. Väldigt få repliker, så någon stor erfarenhet behövs inte. Helst ett ganska vårdat utseende inte massa ringar i öronen etc. Alldaglig helt enkelt! Stort plus om du är ganska smal/liten.

 

Söker med: tjej/kvinna ca 30-50. Få repliker, så inget krav på erfarenhet. Stort plus om du inte är allt för liten och späd. Hellre då några kilo extra! Väldigt passande för rollen skulle vara om du är gansk stor.

 

 

Låter det intressant för dig? Hör gärna av dig till mig för mer info om handling med mera på smygefilm@hotmail.com

 

Vänligen

Anders Nilsson

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...