viktorpettersson Postad 15 november 2011 Postad 15 november 2011 Några klipp som inte blivit använda från det som har filmats i somras. Tänkte att jag kunde slänga ihop en sista sommarhyllning innan snön faller. Montaget är filmat med en Canon eos 60d med ett Canon 50mm 1.8 och ett Samyang 20mm 2.8 Spontana tankar? :) http://vimeo.com/31957342 0 Citera
Najka Postad 15 november 2011 Postad 15 november 2011 Jag vet inte riktigt vad det är du vill visa med filmen? Men jag antar att man ska få en sommarkänsla. Rent spontant tänker jag: Grym kamera. En sån skulle jag vilja ha!...inget mer, tyvärr 0 Citera
viktorpettersson Postad 15 november 2011 Författare Postad 15 november 2011 Tackar Najka, då antar jag att jag gör rätt med det tekniska inställningarna iaf :) Ah precis, någon slags längtan efter sommaren och ett sug efter att åka longboard. 0 Citera
Orixeds Postad 15 november 2011 Postad 15 november 2011 Ja, använd hjälm överallt när ni åker ;) Fin kamera, fina färger! snygg toeside standup vid 1:11 :) 0 Citera
viktorpettersson Postad 17 november 2011 Författare Postad 17 november 2011 Ja, använd hjälm överallt när ni åker ;) Fin kamera, fina färger! snygg toeside standup vid 1:11 :) Tack :) 0 Citera
MrOddwick Postad 23 november 2011 Postad 23 november 2011 Jag tycker att det såg bra ut! Fotot och klippningen var snygg. Det gav en speciell sommarkänsla som att det var den sista sommardagen för året. 0 Citera
viktorpettersson Postad 24 november 2011 Författare Postad 24 november 2011 Jag tycker att det såg bra ut! Fotot och klippningen var snygg. Det gav en speciell sommarkänsla som att det var den sista sommardagen för året. Uppskattas MrOddwick :) Kul att du tyckte om montaget. 0 Citera
JohanEngstrom Postad 29 november 2011 Postad 29 november 2011 Tror mig se Björksgatan i slutet... annars om du skulle pröva twixtor på de partien du saktat ned så att dem inte blir så laggiga. =) 0 Citera
viktorpettersson Postad 7 december 2011 Författare Postad 7 december 2011 Tror mig se Björksgatan i slutet... annars om du skulle pröva twixtor på de partien du saktat ned så att dem inte blir så laggiga. =) Yes, björx/kronan är det. Tror att det är en nybyggd väg brevid ormbrget om jag inte minns fel. Ang twixtor är jag ganska kass på det. Plus att jag försökte använda det i början av filmen (på den första sliden, där framesen laggade sönder). Annars tycker jag det är mjuk slowmotion :q (förutom på något klipp där jag inte frameblendat). 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.