Spiritual_Chaos Posted October 18, 2011 Share Posted October 18, 2011 Har ett projekt med material (108025p) från en 550d. Försökt klippa i Premiere CS 3 men efter att ha fått konstiga felmeddelanden konstant så laddade jag ner trial versionen av CS5.5. Dock, när jag försöker öppna mitt CS3 projekt i CS5.5 får jag följande felmeddelande: http://img266.imageshack.us/img266/2795/problemx.jpg Finns det något enkelt sätt att lösa det? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Max_H Posted October 18, 2011 Share Posted October 18, 2011 DSLR video-kameror fanns knappt när CS3 var klart... :) Borde fungera om jag minns rätt... trialversionen av CS5.5 är helt funktionell till skillnad från tidigare versioner. Blir det samma om du importerar projektet istället för att öppna det..? Om det inte fungerar, testa att exportera projektet som en AAF eller EDL. //Max 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts