Gå till innehåll

Ny skräckfilmstrailer


snah_32

Recommended Posts

Halva trailern kändes som en typisk skräckfilm (Jason-ish? Lägereld, legend etc) men andra halvan kändes mer som ett mobbnings drama utan riktig koppling till den första.

"Pojken fick sova ute hos svinen som under åren kommit att bli hans likar" - Hade funkat om det bara varit en voice over eller en gammal man som berättat historian, men språket kändes väldigt onaturligt för en ung person som berättar något för sina vänner.

 

Annars var fotot övervägande imponerande! Några klipp var riktigt ögongodis :) Bra ljud och från vad jag kunde se så var det bra skådespel också!

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 veckor senare...

Riktigt snyggt! Gillar de 2 historierna om de vävs ihop lite snyggt i själva filmen sedan. Ser ut att vara bra skådespeleri och riktigt snyggt foto! Grym ljussättning ibland. Men trailern kändes lite lång för att vara en trailer.Men vore helt klart kula att de en längre film av den! :)

Länk till kommentar
Share on other sites

Kalla det en pilot om ni skickar vidare det till eventuella produktionsbolag! Lite väl lång för en trailer.

 

Precis som andra sagt såg jag ingen direkt koppling emellan de olika situationerna. Men sålänge de vävs ihop snyggt och på ett kreativt sätt känns det som en film som skulle kunna bli något riktigt bra, en film med bra potentialer. Jag skulle absolut säga att ni ska sätta den i produktion. Det har gjorts filmer som har en otroligt mycket sämre grundidé eller -tanke än det här, så varför skulle inte er bli gjord? Kör på, väl gjort!

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 3 veckor senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...