Gå till innehåll

Slå ihop två projekt


Stefan

Recommended Posts

Premiere Pro CS 5.0

 

Jag har filmat ett evenemang under två dagar, 4 kameror i princip rullandes hela tiden.

Skapar en timeline för varje dag med all video synkad.

Skapar en flertal timelines baserad på dessa och kör multicam. (vad skulle man göra utan den funktionen...)

 

När andra dagen är färdigredigerad märker jag att videospåret (multicam) inte finns kvar på första dagens timelines, däremot alla ljudspår (15 stycken) och två videospår.

Sidofråga, någon som varit med om detta och har någon gissning hur det gått till?

 

Börjar kontrollera backuper bakåt i tiden och hittar till slut där de finns kvar. Får göra om lite arbete som missats, men inget större problem.

För att hantera både de nya redigerades timelines och de gamla, fortsatte jag att jobba med detta projekt som två separata. Inget problem och allt gick bra.

Men nu efter ett långt inlägg kommer huvudfrågan, hur slår man ihop dessa två projekt. Blir lite snyggare så när man arkiverar ner det hela. Skulle helst velat gjort detta direkt när jag upptäckte det hela men jag var inte så riskbenägen i den situationen :-).

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...