Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Kan någon snälla förklara för mig varför jag inte lyckas embedda min länk med youtube /youtube grejjen?

Skriv såhär utan mellanslag :)

[ youtube ] ClL3k_lRGxI [ /youtube ]

Rolig idé btw. Tror den hade varit änu roligare om ni gjort den riktigt seriös och reklamaktig utan grimaserna som får allt att kännas lite för skämtaktigt :)

Gör om den, gör den på engelska och mer seriös så kan den säkert bli rätt populär :)

Postad
Gör om den, gör den på engelska och mer seriös så kan den säkert bli rätt populär :)

Fast det är nästan bättre att göra något på bra Svenska än dålig Engelska - Fast fixar man nu sitt tal så är det ju en klar fördel. Sen är ju originalreklamen som vi alla känner den faktiskt på Svenska.

Har ingen bajshumor själv så jag vill inte kommentera videon på så sätt, men jag antar väl att det finns folk som tycker sånt är roligt... Kanske?

Postad
Fast det är nästan bättre att göra något på bra Svenska än dålig Engelska - Fast fixar man nu sitt tal så är det ju en klar fördel. Sen är ju originalreklamen som vi alla känner den faktiskt på Svenska.

Har ingen bajshumor själv så jag vill inte kommentera videon på så sätt, men jag antar väl att det finns folk som tycker sånt är roligt... Kanske?

Håller med till fullo. Få saker får mig att stänga av så fort som svengelska.

Postad

Har ni dålig engelska så är det ju självklart att det inte är en bra idé, jag menade bara att den har större chans att bli populär om den är på engelska då fler länder kan se och förstå den :)

Bajshumor är nog inte ens någon humor alls tycker jag, däremot så är det roliga att man gör något seriöst av något väldigt oseriöst :)

Postad
Har ni dålig engelska så är det ju självklart att det inte är en bra idé, jag menade bara att den har större chans att bli populär om den är på engelska då fler länder kan se och förstå den :)

Bajshumor är nog inte ens någon humor alls tycker jag, däremot så är det roliga att man gör något seriöst av något väldigt oseriöst :)

De allra flesta som inte har engelska som modersmål i Sverige pratar svengelska, hur de än försöker. Mycket går förlorat i humor med brytning om själva brytningen är en del av humorn.

Postad
De allra flesta som inte har engelska som modersmål i Sverige pratar svengelska, hur de än försöker. Mycket går förlorat i humor med brytning om själva brytningen är en del av humorn.

Det har du rätt i :)

Postad
Skriv såhär utan mellanslag :)

[ youtube ] ClL3k_lRGxI [ /youtube ]

Rolig idé btw. Tror den hade varit änu roligare om ni gjort den riktigt seriös och reklamaktig utan grimaserna som får allt att kännas lite för skämtaktigt :)

Tack för hjälpen och kritiken!

Hela serien är på svenska, så det var inget vi direkt tänkte på när vi gjorde denna sketchen. Men vi kanske dubbar. Dock det är ju precis som alla här säger, det måste vara bra engelska utan brytning!

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...