Filmmanen Posted June 11, 2011 Posted June 11, 2011 Hej Hej! jag och nåra andra har en filmgrupp nåra ungdommar som spelar in film på fritiden och jag undrar om det finns nåra Bidrag eller "stöd att söka till Våra filmprojeckt i uppsala vi gör spelfilmer Varse sig det gäller "utrustning" eller Ekonomiskt stöd . Skulle Uppskata om jag fick nåra svar 0 Quote
StenR Posted June 12, 2011 Posted June 12, 2011 Kontakta Film i Uppland: http://www.lul.se/templates/page____1042.aspx 0 Quote
Filmmanen Posted June 12, 2011 Author Posted June 12, 2011 Tack så mycket Uppskatas Tror dock det inte är nån ide att söka därför att Jag läste lite och det verkar mest som om att Man Måste göra en Film som omfattar barn och sånt som är viktigt som är bra och vi tänkte göra en Slasherfilm och Visa Scener är Ganska brutala Etc en får en kniv genom magen. du vet Mördarfilm typ så är nog inte äns nån ide att kontakta dom . 0 Quote
StenR Posted June 12, 2011 Posted June 12, 2011 Det står tydligt kort- och dokumentärfilm. Allt utom långfilm alltså. 0 Quote
Mattihp Posted June 12, 2011 Posted June 12, 2011 Allmänna arvsfonden hade som krav att det skulle involvera barn/ungdom. Inte Film i Uppland i allmänhet.. Läsförståelse skadar inte ;) 0 Quote
StenR Posted June 12, 2011 Posted June 12, 2011 Den där bidragsguiden handlar om andra ställen man kan söka bidrag, för att ta reda på vilka krav Film i Uppland ställer älr det nog enklast att kontakta dem direkt, det står både epost och telefonnummer där på sidan. 0 Quote
Filmmanen Posted June 13, 2011 Author Posted June 13, 2011 Jaha trodde Bidragsguiden handla om det bidraget läste fel altså. Får skylla på att jag var trött. då 0 Quote
Recommended Posts