Gå till innehåll

Stöd/uppsalaFör filmgrupp i uppsala?


Filmmanen

Recommended Posts

Hej Hej! jag och nåra andra har en filmgrupp nåra ungdommar som spelar in film på fritiden och jag undrar om det finns nåra Bidrag eller "stöd att söka till Våra filmprojeckt i uppsala vi gör spelfilmer Varse sig det gäller "utrustning" eller Ekonomiskt stöd . Skulle Uppskata om jag fick nåra svar

Länk till kommentar
Share on other sites

Tack så mycket Uppskatas Tror dock det inte är nån ide att söka därför att Jag läste lite och det verkar mest som om att Man Måste göra en Film som omfattar barn och sånt som är viktigt som är bra och vi tänkte göra en Slasherfilm och Visa Scener är Ganska brutala Etc en får en kniv genom magen. du vet Mördarfilm typ så är nog inte äns nån ide att kontakta dom .

Länk till kommentar
Share on other sites

Den där bidragsguiden handlar om andra ställen man kan söka bidrag, för att ta reda på vilka krav Film i Uppland ställer älr det nog enklast att kontakta dem direkt, det står både epost och telefonnummer där på sidan.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...