Winghen Postad 13 maj 2011 Postad 13 maj 2011 Hej! Jag ("Winghen") och en annan Voodoo-användare ("Filmmanen") har under en tid disskuterat om att starta ett filmteam i Uppsala för ungdomar som har ett brinnande intresse för att skapa film och göra det vi älskar! Våra åldrar är 18 respektive 19 år och söker nu andra som har en vision om att kunna försörja sig på film genom att först starta sin karriär med oss! Vi har båda, så att säga, grundläggande kunskap inom manus, klippning, planering och alla "basics" som hör därtill. Älskar du att skapa film? Tveka då inte på att visa ditt intresse!!! Det skulle vara riktigt roligt om det kunde bli något av det här. Vi kanske ses! 0 Citera
Filmmanen Postad 13 maj 2011 Postad 13 maj 2011 Det kostar inget att vara med.´Tänkte även säga att vi har tillgång till Stativ ,FullHDfilmkamera, Och många Tillbehör, så som masker,fakeblood,Ansiktsfärger,m.m och inom en kort framtid kommer vi kanske även ha en green screen 0 Citera
Smörgåsmannen Postad 15 maj 2011 Postad 15 maj 2011 Jag tänkte faktiskt fråga dig om något liknande, Whingen, då du verkar gå i ungefär samma banor som mig osv. Nu är ju inte jag från Uppsala, men från Gävle, så därmed tar det en dryg timme att ta sig dit med tåg och rent ekonomiskt sett så kanske det bara går att ta sig dit någon gång i månaden. Hur som helst så skulle jag gärna ta del av era planer osv. På vad ni vill göra för typer av film mm. Personligen så är ju jag mest inne i redigeringsbiten och "jobbar" åt två olika communityn med just detta. Så att vara med på ett hörn och redigera hade ju inte varit tokigt alls faktiskt, om jag får säga mitt. Men ja, jag PMar min mail till er båda, så kan ni kontakta mig där :) 0 Citera
Winghen Postad 15 maj 2011 Författare Postad 15 maj 2011 Jag tänkte faktiskt fråga dig om något liknande, Whingen, då du verkar gå i ungefär samma banor som mig osv. Nu är ju inte jag från Uppsala, men från Gävle, så därmed tar det en dryg timme att ta sig dit med tåg och rent ekonomiskt sett så kanske det bara går att ta sig dit någon gång i månaden. Hur som helst så skulle jag gärna ta del av era planer osv. På vad ni vill göra för typer av film mm. Personligen så är ju jag mest inne i redigeringsbiten och "jobbar" åt två olika communityn med just detta. Så att vara med på ett hörn och redigera hade ju inte varit tokigt alls faktiskt, om jag får säga mitt. Men ja, jag PMar min mail till er båda, så kan ni kontakta mig där :) Hej! Vad roligt att du är intresserad trots att du kommer ifrån Gävle! Vi kommer spara din mail och komma ihåg dig för arbeten framöver. Vi kommer uppdatera varje ny händelse så att du ska ha koll på läget :) Mycket mer än att vi ska starta ett filmteam har vi inte planerat. Vi vet inte vad det blir för typ av film och så där, men som sagt, vi håller våra medlemmar uppdaterade! Kul! :) 0 Citera
PatrikMac Postad 17 maj 2011 Postad 17 maj 2011 Tjena! Jag skulle gärna vilja vara med! :) Jag och en kompis brukar skriva en hel del och har haft många planer på att spela in men vi har saknat utrusting. Vi har ingen vidare stor erfarenhet men kan lite basic om det mesta. Skulle vara sjukt kul om vi skulle få vara med och skapa lite :) 0 Citera
Filmmanen Postad 17 maj 2011 Postad 17 maj 2011 Hej! Vad roligt att du är intresserad Självklart får ni vara med din kompis är även välkomen om han vill . Mycket mer än att vi ska starta ett filmteam har vi inte planerat. Vi vet inte vad det blir för typ av film och så där, men , vi håller våra medlemmar uppdaterade! Kul! Vår Email adress är Uppsalafilmteam@hotmail.com . 0 Citera
PatrikMac Postad 18 maj 2011 Postad 18 maj 2011 Hej! Det låter väldigt kul iallafall! Jag skickar iväg ett mail till er! 0 Citera
Winghen Postad 18 maj 2011 Författare Postad 18 maj 2011 Hej! Det låter väldigt kul iallafall! Jag skickar iväg ett mail till er! Härligt!! :D 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.