Gå till innehåll

We Trust - Time | Slowmotion Musicvideo


bonne

Recommended Posts

Startar en ny tråd för denna. Min första riktiga musikvideo.

 

Många av er har säkert sett min twixtor slowmotion video som jag gjorde i höstas (om inte så finns den på vimeo). Den blev populär snabbt och gjorde att jag fick en hel del jobb bla detta - en musikvideo i samma stuk till det portugisiska bandet WE TRUST.

 

Videon kommer bla spelas på MTV i Portugal.

 

 

 

 

 

009.jpg

005 copy.jpg

011 copy.jpg

007 copy.jpg

002.jpg

Länk till kommentar
Share on other sites

Grymt som vanligt Rickard.

Väl utvalda scener och riktigt fint gjorda slowmo's. Några kunde kanske haft lite mer masking men så kan de väl alltid vara.

Det enda jag tänkte på var att det kanske kunde vara lite mer skyreplacement istället för bara vit himmel i scenerna, inte en klarblå men att man bara la in lite moln eller så.

Men alla scenbyten smälte in bra i låten och hela låten/videon höll samma tempo.

Sen tyckte jag att låten sög men det hör ju inte hit ;)

Länk till kommentar
Share on other sites

Haha trodde faktiskt musiken skulle falla dig i smaken. Jag tycker själv den är helt okej. Har fått den i huvudet flera gånger :P

 

(Inte för att detta är ett tecken på att det är en bra låt. Rebbecka black, Fuck you!)

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 8 månader senare...

Riktigt snyggt gjort faktiskt. Brukar inte berömma så många här på voodoo, hehe. Det som du kunde tänkt på är att ha fyllt filmklippen med ytterligare mening genom att fördela om dem och kanske komma fram till ett budskap vidare än vad musiken försöker säga. På något sätt känns det som om du bara lägger till bilder på ett musikstycke, men ibland känns det helt tvärtom. Creds för det.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...