Pace Posted March 6, 2011 Share Posted March 6, 2011 Nu går det att knyta sitt Facebookkonto till forumet. Den blå knappen längst upp (Connect) sköter all magi. Varför ska man göra det? Du kan låta trådar och inlägg du skriver på forumet även dyka upp på din Facebooklogg.Du kan logga in på forumet med ditt Facebookkonto.Du kan enklare bjuda in andra till dina diskussioner. Måste jag koppla ihop mitt Facebookkonto med forumet? Nej, det är helt valfritt. Vill du fortsätta logga in med ditt vanliga konto går det givetvis bra. Hur ändrar jag inställningarna? Gå till din profil, välj Inställningar och sedan Redigera anslutningar. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
StenR Posted March 6, 2011 Share Posted March 6, 2011 "Allt man skriver på forumet dyker i FB--loggen?" Ovanligt korkat enligt min mening, skulle vara värt det om man kunde begränsa synligheten till en FB-grupp... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pace Posted March 6, 2011 Author Share Posted March 6, 2011 Naturligtvis publiceras inte allt man skriver på Facebook. Bara det du vill ska synas på Facebook dyker upp där. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts