Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Du blandar kalla och varma flares, och även om du bara skulle ha en typ så skulle det vara För kallt och För varmt. Lite lagom lutande mot blå sidan så skulle det sett finfint ut tror jag :)

Postad
Du blandar kalla och varma flares, och även om du bara skulle ha en typ så skulle det vara För kallt och För varmt. Lite lagom lutande mot blå sidan så skulle det sett finfint ut tror jag :)

Okej, tack!

Postad

Förutom den första varm som känns för intensiv och "krocken" mellan en varm och kall vid ca 6 sekunder så tycker jag dock att du får det att funka bra. Där kändes det lite för mycket med att de är såpass intensiva. Bra jobbat!

Postad
Förutom den första varm som känns för intensiv och "krocken" mellan en varm och kall vid ca 6 sekunder så tycker jag dock att du får det att funka bra. Där kändes det lite för mycket med att de är såpass intensiva. Bra jobbat!

Tack så mycket!

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...