Robert Brolin Postad 18 januari 2011 Postad 18 januari 2011 Ca 2 min ren action! Lite humor också... Egentligen ganska gamla klipp som vi tänkt filma om men det rann ut i sanden så klippte ihop det ändå nu, stå ut med ofrivilliga jump cuts och andra små(?)missar, men förhoppningsvis ändå lite underhållande och kanske inspiration till någon...?! Lämna gärna en kommentar om du har någon åsikt om den! 0 Citera
daarco Postad 22 januari 2011 Postad 22 januari 2011 he he, gjorde själv mycket sådant här förut. Snygga miljöer, och någon har tittat på Ong-Bak : ) 0 Citera
Robert Brolin Postad 24 januari 2011 Författare Postad 24 januari 2011 Ja, det är sjukt kul att göra! Faktiskt väldigt länge sen jag såg ong-bak men ifall det var något med fightingen som var likt så tar jag det som en komplimang haha! ;D 0 Citera
Robert Brolin Postad 27 januari 2011 Författare Postad 27 januari 2011 Tackar! Alltid kul att höra! :) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.