theabbzz Postad 24 december 2010 Postad 24 december 2010 http://www.youtube.com/watch?v=sOof-OSK4dM 0 Citera
musicman Postad 24 december 2010 Postad 24 december 2010 Hej! Lite svårt att få nått grepp om vad din film ska handla om? En trailer ska väl berätta om det! Blir inte tydligt på nått sätt! Skatefilm? Bra bildkvalite i början! Maffig musik! Lite för snabba klipp och murrig bild för min smak på den senare halvan. Lycka till! MVH Freddan 0 Citera
thomaswithanhplease Postad 24 december 2010 Postad 24 december 2010 Haha Zack Hemsey är Kung! :) 0 Citera
theabbzz Postad 24 december 2010 Författare Postad 24 december 2010 musicman. Hej! Jag testade lite nytt med några klipp på min data ingen film som kommer ut, Ändå så var jag rätt latt och skrev inte in medverkande i filmen och när den skulle komma ut. Tack för feedbacken :) 0 Citera
Spassy Postad 25 december 2010 Postad 25 december 2010 Hoppas att du inte använder sountracket i trailern till filmen, det är ju Inception Soundtracket av Zimmer, filmen förstörs om man använder samma musik som i en stor film och det är inte bra om du ska promota filmen kommersiellt. 0 Citera
thomaswithanhplease Postad 26 december 2010 Postad 26 december 2010 Det är Zack Hemsey som är upphovsman för det mästerverket. Låten är med i trailer för Inception och inte i själva filmen. 0 Citera
nimax Postad 29 december 2010 Postad 29 december 2010 Känns inte direkt som en trailer till en skatefilm utan snarare till en Actionfilm. Till största del är det nog de mörka färgerna och introt som känns som att dom inte hör hemma i en skate trailer. Detta går ju självklart att göra en film på det är mycket svårare. Mer klarare och färgrika bilder hade vart nice.. 0 Citera
Smörgåsmannen Postad 1 januari 2011 Postad 1 januari 2011 Eftersom det är inspelat på sommaren (antar jag, just för att det är torrt på backen, samt att ni ränner runt i T-shirt), så skulle jag, precis som någon här ovan nämnde, ha spelat lite mer på klarare och varmare färger, än att försöka mörka ner det, jag skulle försökt hitta en ton som tar fram det "ljuva" i det hela. Men rent genrellt sett, så skulle jag kanske jobba lite mer med kameran, alltså köra flera vinklar under samma scener etc. Då menar jag inte exakt samtidigt med flera kameror, utan kanske flytta sig lite med den kameran man håller i. Detta främst för att det händer så mycket och att det bli så mycket byten, då det "smäller", att det känns lite dött när det dröjer lite längre mellan "smällarna" på sina håll. Edit: Skulle också satsat på att göra den lite mer on-beat, dvs att timea händelserna bättre med "smällarna" i musiken. Nåja, där har du min åsikt, ta åt dig av det om du vill :) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.