SimonFlack Postad 9 december 2010 Postad 9 december 2010 En kortfilm som kommer att säljas på en dvd från http://www.screamkings.com Det är en action/gore film. Väldigt kort trailer, men ni kan ju säga vad ni tycker om det lilla man hinner se. Bilden/kontrasten har blivit sämre efter att jag konverterade klippet så om det gäller överexponering eller för mörk bild så kan jag skylla en skvätt på konverteringen. Mer information finns på screamkings hemsida och på beskrivningen på youtube. Titta även på en promo till filmen: 0 Citera
Mega99 Postad 10 december 2010 Postad 10 december 2010 Såg ingen story alls. Sitter hellre och tittar på min tumme i 15 minuter. En trailer ska ju få mig intresserad av filmen :D 0 Citera
Gamepost Postad 10 december 2010 Postad 10 december 2010 Såg ingen story alls. Sitter hellre och tittar på min tumme i 15 minuter. En trailer ska ju få mig intresserad av filmen :D This, alltså jag såg inte ens vad hela handlar om? Eller poängen... 0 Citera
Stefl1 Postad 11 december 2010 Postad 11 december 2010 Den ser lite intressant ut, inget man köper dock :/ 0 Citera
SimonFlack Postad 11 december 2010 Författare Postad 11 december 2010 Såg ingen story alls. Sitter hellre och tittar på min tumme i 15 minuter. En trailer ska ju få mig intresserad av filmen :D Haha, kan förstå. Men storyn är bara att en kille ska döda typ 30 andra killar... alltså inte mycket till story. Det är killarna från screamkings som har bestämt "handlingen" och jag fick betalt för att filma den. Fast tanken med trailer var ju att den skulle se lite spännande ut så det var tråkigt att du inte blev intresserad... men, men. Alla har ju olika smak :) 0 Citera
SimonFlack Postad 11 december 2010 Författare Postad 11 december 2010 Den ser lite intressant ut, inget man köper dock :/ Tack, nej det förstår jag. Tänkte bara att jag skulle visa trailern, få lite åsikter av det man hinner se. :) 0 Citera
Mega99 Postad 11 december 2010 Postad 11 december 2010 Haha, kan förstå. Men storyn är bara att en kille ska döda typ 30 andra killar... alltså inte mycket till story. Det är killarna från screamkings som har bestämt "handlingen" och jag fick betalt för att filma den. Fast tanken med trailer var ju att den skulle se lite spännande ut så det var tråkigt att du inte blev intresserad... men, men. Alla har ju olika smak :) Ja, vissa har ju dålig smak :D Nä, jag kan förstå att vissa kanske finner det intressant-- Barn på 5 som går "Oj dom skuter!" och kanske folket som ville ha filmen gjord, men rent trailermässigt så blir det ju inte det minsta spännande. Däremot kan jag förstå att det inte är ditt fel! :D Det är bra klippt och ser ut att vara bra producerat i övrigt, sen kan jag förstå att det inte går att göra så mycket bättre trailer av en film som inte har någon handling :) Fick du betalt för't finns det ju inte mycket att säga ^^ Bra jobbat :) 0 Citera
SimonFlack Postad 11 december 2010 Författare Postad 11 december 2010 Ja, vissa har ju dålig smak :D Nä, jag kan förstå att vissa kanske finner det intressant-- Barn på 5 som går "Oj dom skuter!" och kanske folket som ville ha filmen gjord, men rent trailermässigt så blir det ju inte det minsta spännande. Däremot kan jag förstå att det inte är ditt fel! :D Det är bra klippt och ser ut att vara bra producerat i övrigt, sen kan jag förstå att det inte går att göra så mycket bättre trailer av en film som inte har någon handling :) Fick du betalt för't finns det ju inte mycket att säga ^^ Bra jobbat :) Tack så mycket, håller med dig! ;) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.