Gå till innehåll

Jehovas vittne strikes again


Gore-ix

Recommended Posts

Vi köpte en ogräsbekämpningspump på Eko för 29,90 (kolla så det går att trycka fast en slang på den) slangen köpte vi på Sohlbergs 2 meter för typ 30 spänn eller nått.. sen är det bara att pumpa upp den och ha blodet i slangen...

Länk till kommentar
Share on other sites

HAHAHA! Men vad är detta?!

 

Ni är ju bra roliga... jag förstår verkligen _ingenting_ utav den här filmen...

skoj att ni leker med blod dock, men försöka skriva lite utav ett manus nästa gång så ska ni se att ni kanske får bättre respons.

 

Jag vill inte att någon ska sluta försöka! Ta kritiken och 'keep on rocking'

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag har sällan stött på mer fördomsfulla människor än de som har gjort "Jehovas Vittne strikes again". Ni kommer aldrig att nå någonstans i livet med er inställning. Läs kommentarerna på sidan där man kan ladda ner deras film. För det första har de blandat ihop Svenska Kyrkan med Jehovas Vittne på en t-shirt och då försvarar de sig genom att avlägga denna kommentaren:

 

"Vad fan spelar det för roll om vad det står på T-shirten!!?? Båda är troende på samma skit religion, Bara att Jehova tror att det finns ett antal platser i "himlen" och annat skit."

 

Osakligt, ointelligent och fördomsfullt. Dessutom är det dålig svenska, alla deras kommentarer innehåller stavfel och uselt användande av det svenska språket.

 

Jag är själv inte troende men respekterar ändå andra människor oavsett av vilken religion de är anhängare till. Är de hyggliga människor så kvittar det väl? Här kommer ett citat till från den sajten: "Men vem bryr sig det är i prinsip samma skit religion. Så vi tänkte "Ah ha! Svenska kyrkan = Kristen dom, Jehovas = Kristen dom.." Så det va bara kul att vi hittade en T-shirt som det stod så på..."

 

Jag kan bara säga att ni vet ingenting om livet, ni vet ingenting alls och ni kommer aldrig att bli respekterade för något ni gör för ni visar ingen respekt för någon annan. Nu skiter jag i er och ni kan racka ner på mig så mycket ni vill för jag tänker inte besvara dumheter från er.

 

Jag vill bara avsluta med ytterligare ett citat från en som tydligen varit med och gjort filmen. Det var en som kritiserade de här killarna för de hade gett andra filmer betyget 1 på den sajten och sina egna filmer betyget 5 och då svarade han så här till den som hade kritiserat:

"Mister Gay, håll bara käften, jag vet inte vad det är med dig, nått är alvarligt fel ijalla fall"

 

Kommentarer överflödiga!

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=Super-åttan]Jag har sällan stött på mer fördomsfulla människor än de som har gjort "Jehovas Vittne strikes again". Ni kommer aldrig att nå någonstans i livet med er inställning. Läs kommentarerna på sidan där man kan ladda ner deras film. För det första har de blandat ihop Svenska Kyrkan med Jehovas Vittne på en t-shirt och då försvarar de sig genom att avlägga denna kommentaren:

 

"Vad fan spelar det för roll om vad det står på T-shirten!!?? Båda är troende på samma skit religion, Bara att Jehova tror att det finns ett antal platser i "himlen" och annat skit."

 

Osakligt, ointelligent och fördomsfullt. Dessutom är det dålig svenska, alla deras kommentarer innehåller stavfel och uselt användande av det svenska språket.

 

Jag är själv inte troende men respekterar ändå andra människor oavsett av vilken religion de är anhängare till. Är de hyggliga människor så kvittar det väl? Här kommer ett citat till från den sajten: "Men vem bryr sig det är i prinsip samma skit religion. Så vi tänkte "Ah ha! Svenska kyrkan = Kristen dom, Jehovas = Kristen dom.." Så det va bara kul att vi hittade en T-shirt som det stod så på..."

 

Jag kan bara säga att ni vet ingenting om livet, ni vet ingenting alls och ni kommer aldrig att bli respekterade för något ni gör för ni visar ingen respekt för någon annan. Nu skiter jag i er och ni kan racka ner på mig så mycket ni vill för jag tänker inte besvara dumheter från er.

 

Jag vill bara avsluta med ytterligare ett citat från en som tydligen varit med och gjort filmen. Det var en som kritiserade de här killarna för de hade gett andra filmer betyget 1 på den sajten och sina egna filmer betyget 5 och då svarade han så här till den som hade kritiserat:

"Mister Gay, håll bara käften, jag vet inte vad det är med dig, nått är alvarligt fel ijalla fall"

 

Kommentarer överflödiga![/citat]

 

Tack så mycket, kunde inte säga det bättre själv.

Det är mig dom kalla Mister Gay (hahahahaha)

Länk till kommentar
Share on other sites

Sorry att jag kallade dig mister gay. ett väldigt töntigt sätt att uttrycka mig på men jag orkade bara inte med din ner värdiring av våra filmer och påhoppen, jag vet inte varför du började???...men jaja alla tycker ju olika, själv har jag lärt mig något efter jag lagt uppfilmerna på nätet. man ska respekterar andra så förlåt om någon känner sig kränkt. "jehovas" kunde varit vad som helst, det är bara min och dom andres sjuka humor. som ingen verka uppskatta här??

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=Gore-ix]Sorry att jag kallade dig mister gay. ett väldigt töntigt sätt att uttrycka mig på men jag orkade bara inte med din ner värdiring av våra filmer och påhoppen, jag vet inte varför du började???...men jaja alla tycker ju olika, själv har jag lärt mig något efter jag lagt uppfilmerna på nätet. man ska respekterar andra så förlåt om någon känner sig kränkt. "jehovas" kunde varit vad som helst, det är bara min och dom andres sjuka humor. som ingen verka uppskatta här??[/citat]

 

Jag började "hoppa" på er därför att ni verkade klaga på alla andras filmer (och ni klagade på skitsaker som inte ens stämde, som t.ex att ljudet sög i "One minute") Ni sänkte också andras filmer och röstade upp era egna. Jag ville bara påpeka att ni inte va så duktiga själva och att t.ex göra en film om jehovas och sedan säga att svenska kyrkan e i princip samma skitreligion, det tycker jag är lika fult som att göra en skämt film där man nedvärderar t.ex judar. Men nu verkar ni ju ha ändrat eran attityd en hel del sen dess.

Länk till kommentar
Share on other sites

Ska jag va ärlig så va ja inte helt oskyldig på det ämnet, visserligen skämtade ja bara men tja det ursäktar det ju inte. Det bara det att jag inte tror på "religion" överhuvudtaget och det är ju också en form av tro, men tja borde kanske inte uttryckt det så starkt, ber om ursäkt för alla religiösa på forumet.

Länk till kommentar
Share on other sites

Ja men det med att ljudet Sög i One min...jag menar ju bara tt det var lågt..vilket jag skrivit..men det måste ju varit min datorn eller nått eftersom ingen annan tyckte detta...och ta inte illa upp men jag tycker inte dinna filmer är så bra heller...

Länk till kommentar
Share on other sites

Måste säga att det var en sak som facinerade mig i denna filmen och det var att "hjälten" blir skjuten en gång i vardera ben, en gång i höger lång och en gång i vänster knäskål och han lyckas ändå stödja sig på båda benen... höger benen är väl ok att han kan stå på lite på lätt om vänster ben var oskadat... men vänster ben skulle ha vikt sig direkt om det hade varit verklighet.

 

Men som tur är det film och verklighet...

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=Ammoniak] men vänster ben skulle ha vikt sig direkt om det hade varit verklighet.

[/citat]

 

Hehe, skönt att du tyckte att just _det_ var fascinerande med den här filmen ;).

En annan fascinerande fråga som kanske ligger närmre till hands är "varför?".

 

Men driftigheten är det förstås inget fel på.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...