Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

1. Ladda upp filmen på Megavideo eller nåt

2. Komprimera den ordentligt, divx eller liknande - 5GB är bara löjligt för en blank Mov fil.

Tittar gärna, men jag ser på trailern att 5gb inte är värt det. Även intresserad att höra om dessa "10 awards" som videon nu påstås ha vunnit ^^

Postad
1. Ladda upp filmen på Megavideo eller nåt

2. Komprimera den ordentligt, divx eller liknande - 5GB är bara löjligt för en blank Mov fil.

Tittar gärna, men jag ser på trailern att 5gb inte är värt det. Även intresserad att höra om dessa "10 awards" som videon nu påstås ha vunnit ^^

1. Kommer att göra det inom kort tid, hade sagt att den skulle vara uppe idag, blev lite stressad.

2. Jag vet, men hittade inget smidigt sätt att komprimera den utan att göra kvalitén usel.

Fast jag förstår inte hur det inte kan vara värt det? Det är väl inte ansträngande att låta en film stå och ladda under natten eller dan?

Men det spelar ingen roll, den kommer snart upp på någon sida och även upp på piratebay i mindre storlek.

Du kan tanka den nu eller då, men kul att du verkar intresserad.

Priserna är mestadels interna, inget officiellt men ändå framröstat.

Postad
Med andra ord så är dom oseriösa (y)

Ah ;)

Fast jag förstår inte hur det inte kan vara värt det? Det är väl inte ansträngande att låta en film stå och ladda under natten eller dan?

Bara att det drar bandbredd?

2. Jag vet, men hittade inget smidigt sätt att komprimera den utan att göra kvalitén usel.

Använd Virtual Dub med Xvid eller Divx codec genom Multi Pass :) Glöm inte att även komprimera ljudspåret i mp3.

Postad
Vad är problemet med att lägga upp hela filmen på youtube?

För det första så är ju filen väldigt stor så jag ska hitta ett bra sätt att komprimera den.

Sen så kan jag bara lägga upp 15 min åt gången på youtube och max 2gb. Och jag vill inte dela upp den i olika delar för då kollar inte alla hela filmen.

Postad
Såg trailer för ett tag sedan och tyckte den verkade bra och rolig, så jag tankar filmen just nu.

Ska bli intressant att se den! :)

Vad kul! Hoppas du gillar den.

Bara så du vet så är det väldigt konstig humor, dåligt skådespeleri, dålig engelska och nazist och bög skämt!

Alltså, en väldigt bra film.

Postad
Bara så du vet så är det väldigt konstig humor, dåligt skådespeleri, dålig engelska och nazist och bög skämt!

Alltså, en väldigt bra film.

Där där var fler anledningar att inte se filmen än jag behövde :)

Postad
Bra då funkar den på Youtube (Y)

Nej, kan ju bara lägga upp till 15 min! ;)

Men jag håller på att ladda upp den på megavideo, tar bara 30 timmar, men jag är inte bitter!

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...