Gå till innehåll

"No. 1"


Bock-as

Recommended Posts

Ledsen...men inget man e sugen på att se.....ser ut att vara några småbarn som lekt med en kamera lite grann....och sen lattjat med lite specialeffekter (som för övrigt ser riktigt kassa ut)....typ något som jag gjorde när jag gick i åttan. Ser riktigt löjligt ut, men inte på ett komiskt sätt. Skådisarna ser ut som nördar, och folk som ser ut som nördar ska också spela nördar.....ja säger inte att dom ÄR det, men dom ser tyvärr ut som det. Maffiabossen som sitter med solglasögon....my god asså......och att ni dessutom gjort den på engelska....vilket ja hörde i "teasern" snälla varför??? Ni kan ju knappt uttala engelska ord. Detta är långt ifrån de sämsta ja sett i amatörväg.....och de är ju bara en trailer. Men ändå de ligger där nere BLAND de sämre upplevelserna.

Länk till kommentar
Share on other sites

Ok, du får givetvis tycka som du vill. Jag accepterar en del av din kritik men att påstå att vi knappt kan prata engelska är bara rent skitsnack. Alla som medverkade och har repliker pratar bra engelska utan någon märkbar svensk brytning. Jag anser att jag kan avgöra detta eftersom jag själv är engelsk och pratar språket flytande.

Länk till kommentar
Share on other sites

I guess we'll just have to agree to disagree then.

 

Angående språkvalet. Det är väl främst för att Bock-as ansåg att engelska passade bättre än svenska i denna film. Sen så är det givetvis så att fler människor kommer att kunna se ens filmer om man gör dom på engelska.

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=Hail2TheKingBaby]hmmm...då har du vart i sverige för länge..om du tycker att engelskan e flytande......ok den e inte sämre än andra ja sett, men vaarför göra den på engelska?? Ska ni distributera den utomlands?[/citat]

 

Uppenbarligen har Ni, min herre, inte varit i Sverige tillräckligt länge, med tanke på Ert bristfälliga svenska språkbruk.

Länk till kommentar
Share on other sites

Hahahaha

 

Ni ser inte bara ut som nördar, ni ÄR det också!

Ni kan tydligen inte ta kritik, jag har bara sagt vad jag ärligt tyckt och tänkt.

Jag tycker fortfarande att eran film verkar sämst. Och att ni gör den på engelska för att nå ut till en större publik är skrattretande, ni verkar sämst och kommer aldrig lyckas om ni gör sånt här skit.

 

Uppenbarligen, mina herrar, så kan Ni **** min k*k!

Länk till kommentar
Share on other sites

Det här va ju skoj, tänkte bara välja sida i detta krig som håller på att trappas upp.

Engelskan är sådär, det låter väldigt krystat, men det behöver ju inte bero på språkkunskaperna, kan ju bero på att ni är dåliga skådisar.

Filmen VERKAR INTE bra.

Ser ut som en plojfilm som klätt sig i något seriöst.

Effekterna ser inte bra ut, speciellt när han går och skjuter en person efter en annan. Och ja, vad ska man säga om skådisarnas utseende? Dom ser inte ut som maffiabossar iaf :).

Och att ni klagar på hail2thekingbaby´s svenska (som det inte är något fel på), det här är väl ett filmforum eller? Han skriver ju inte precis ett tal åt statsministern (som för övrigt också suger på engelska :)) här skriver man som man pratar i normala fall.

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=TDA]Ärligt talat hörde jag knappt någon säga något på engelska, varför det är aningen svårt att bedöma ifall uttalet är bra eller inte.

 

Ni verkar i alla fall ha haft roligt när ni gjorde den.[/citat]

 

Engelskan är inte på denna trailer...utan på teasern....den finns länkad på sidan på sprocket....

Länk till kommentar
Share on other sites

Jaha, jag borde kanske ha förstått att detta skulle urarta i en ytterst onödig och barnslig konflikt. Det brukar bli så.

 

Det var inte min avsikt att starta något sådant. Jag påpekade endast att kommentaren om språket var obefogad.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...