Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej!

Skulle gärna vilja ha lite feedback om mitt nya intro. Den är inte så lång så ta gärna tid att se och skriv några ord om vad ni tycker om den. Bra/dåligt.

OBS: Kolla i 720p för att få se så mycket detaljer som möjligt.

Postad

Ser otydligt och billigt ut, däremot om du skulle slängt på lite grain, vignette, övrigt misfire och gjort om det till svartvitt har du ett perfekt intro för en Noir film.

Postad

Håller med mega.

Dina andra intro var helt klar bättre. En logga ska ändå vara rätt simpel och stilren. Detta är för after effectsy och flashy.

Postad

Tilltalade inte riktigt mig, hade jag inte vetat att det stod Lindberg (för att jag sett dina andra grejer) så hade jag nog inte sett det.

Och som bonne säger, en logga ska vara simpel. Visst, man kan slänga på massa sån flashig skit innan själva loggan men loggan i sig ska vara tydlig.

Postad

Okej, jag förstår vad ni menar :) Det är nog lite för mycket i den samtidigt som den är ganska enkelt gjord. Hur som helst var den rolig att göra ;)

Postad

En logoanimation ska berätta vad produktionsbolaget eller dylikt heter. Jag tyckte det syndes otydligt.

Sen så är ju inte jordklotet helt runt som det ser ut där, men det är kanske ganska svårt att ändra.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...