Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Digging the 550d, men det där var nog rätt meningslöst. Istället för att göra precis som det visas i de olika tutorials, försök tänka ut något nytt och annorlunda :)

Postad
Digging the 550d, men det där var nog rätt meningslöst. Istället för att göra precis som det visas i de olika tutorials, försök tänka ut något nytt och annorlunda :)

Med rätta, är väldigt nöjd med min!

Var inte riktigt meningen att det skulle vara nån poäng med filmen, är mest uppe i att lära mig after effects. Men så sant, think outside the box när det väl är dags sen :)

Postad

herre gud vad bra gjord och så. demonen ser ju grym ut! har själv försökt mycket med special effekter i nogra filmen, går sådär då:P good work mannen!

Postad
Med rätta, är väldigt nöjd med min!

Var inte riktigt meningen att det skulle vara nån poäng med filmen, är mest uppe i att lära mig after effects. Men så sant, think outside the box när det väl är dags sen :)

Ah, jag bara antar att när folk postar något på ett filmforum så finns det en poäng bakom :D

Postad

Håller med mega. Du har bara följt instruktioner från en tutorial som alla på forumet känner igen. Den bästa komplimang man kan få på nått sånt här är väll att man lyckats göra precis så någon säger till en att göra och klicka där man ska..

Inget illa menat mot dig specifikt utan folk i allmänhet som följer kramers tutorials och lägger upp på forum. Jag förstår inte riktigt meningen med det. Använda dom för att lära sig programmet är ju bra men de hör ju inte riktigt hemma på forum för att visas upp.

Nog med min rant om kramer och hans followers. Kameran har du lyckats med iaf :)

Ser framemot att se egna, orginella filmer från dig!

Postad
Håller med mega. Du har bara följt instruktioner från en tutorial som alla på forumet känner igen. Den bästa komplimang man kan få på nått sånt här är väll att man lyckats göra precis så någon säger till en att göra och klicka där man ska..

Inget illa menat mot dig specifikt utan folk i allmänhet som följer kramers tutorials och lägger upp på forum. Jag förstår inte riktigt meningen med det. Använda dom för att lära sig programmet är ju bra men de hör ju inte riktigt hemma på forum för att visas upp.

Nog med min rant om kramer och hans followers. Kameran har du lyckats med iaf :)

Ser framemot att se egna, orginella filmer från dig!

Antar att jag har ett behov av att visa upp mina verk oavsett hur jag har skapat dem. Mer originalitet utlovas dock!

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...