lindisima Posted August 16, 2010 Posted August 16, 2010 Jag har använt Boomerang data recovery för att hitta Mxf filer på mitt P2 kort som jag råkat formatera. Jag hittar filerna men dem öppnar inte i Premier CS5. Är det någon som haft liknande problem? (P2 korten har ju ett standard format med Contents folder som innehåller Audio, Clip, Video... Filerna jag återskapat är råfiler i mxf och inte särskilt stora; från några hundra Kb till några hundra MB. Bitmaps bilderna som återskapades visar dock bilder från alla tagningar som fanns på P2 kortet.) 0 Quote
Max_H Posted August 16, 2010 Posted August 16, 2010 Kan kameran spela upp dom? (om inte, testa kamerans repair funktion - OBS !!! - gör backup först). Finns det nån Lastclip-fil? /Max 0 Quote
lindisima Posted August 17, 2010 Author Posted August 17, 2010 repare clip går inte men last clip fanns med när jag återskapade filerna/Linda 0 Quote
lindisima Posted August 19, 2010 Author Posted August 19, 2010 Nej jag har råkat formatera kortet i kameran innan jag sparade klippen till dator så dem syns inte i kameran. /Linda 0 Quote
Recommended Posts