Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

väldigt roligt och spännande att läsa, levde mig in i handlingen! bra beskrivningar och kul idé! det enda jag inte riktigt tyckte om var slutet, det kändes lite abrupt.. kanske man kan testa något annat där..? i övrigt funkar historien väldigt bra, dock tycker jag man kan arbeta lite mer på dialogen mellan skallen och jörgen, som den är nu är den lite.. ointressant på nåt sätt.. kan inte förklara det bättre.

men kul att läsa, hoppas du lägger upp vidare versioner! tycker det skulle vara roligt både att se och göra den här filmen! :)

Postad

Tack. Kul att du gillade det.

Angående slutet så har jag också haft lite tvivel kring hur det exakt ska gå till. På något sätt så har jag kommit att gilla det abrupta i slutet, men jag kanske kan underbygga det mer, öka tempot innan så att det blir mer av en urladdning.

Dialogen ja, tanken är väl mest att det ska vara lite ovidkommande saker som Skallen tar upp, den pratar helt enkelt mycket och är en riktigt störig jävel. Det är ju inte på något sätt helt hugget i sten vad exakt som ska sägas, men andemeningen är nog där i stora drag i alla fall.

Version 2 dyker upp, nån gång :)

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...