Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag har använt pinnacle studio 12 i drygt ett år, men det är först nu efter 10-11 månader som problemet har dykt upp. I "skapa film" läget kraschar programmet utan förvarning. I början (precis när jag hade köpt det) så kunde man starta om pinnacle och göra om samma sak och det funkade, men nu kan jag starta om det 10 ggr utan att den sätter igång att göra filmen.

Jag är väldigt frustrerad då jag inte kan göra en riktig film. Snälla hjälp mig!!!

Postad

Om du inte har gjort det, kan hända att du måste avinstallera programmet och installera det på nytt, i värsta fall kan du få formatera C: disken, (om det är där du har programmen), och installera alla program på nytt för att få det att fungera igen, har själv fått gjort så, idag har jag Canopus Edius sedan flera år tillbaks, det krånglar nästan aldrig.

Det kanske finns medlemmar som har annan lösning på problemet?

Det skadar inte att få rensat datorn ibland, det vill gärna bli mycket skit i den.

Lycka till!

P1000361.jpg

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...