oski Postad 10 juni 2010 Postad 10 juni 2010 Hejsan! I brist på annat har jag gjort en liten bunt kortfilmer som behandlar några utvalda ordspråk. Det behövs inte mycket mer mer förklaring än så. Se och njut! Del 1: Del 2: Del 3: Del 4: Del 5: PS. om ni känner för att tipsa mig om idéer på fler avsnitt så vore jag tacksam om ni kunde låta bli det. Om jag får ett tips så kan jag ju inte göra den, och jag har fler planerade så det vore ju olyckligt om ni tipsade om en jag tänker göra... 1 Citera
auric Postad 11 juni 2010 Postad 11 juni 2010 jasså du kan göra explosioner du :) (y). Jag njöt inte. nej, jag njöt inte heller så mycket 0 Citera
Kapten Buse Postad 12 juni 2010 Postad 12 juni 2010 Bra skit det här! ;) ett ordspråk som jag vill se är: "Har man tagit fan i båten får man ro honom i land" 0 Citera
oski Postad 13 juni 2010 Författare Postad 13 juni 2010 Hehe, hm okej. Ja den borde det ju absolut gå att göra något med! Ska tänka lite på den. Humor verkar inte riktigt vara dragplåster på den här sajten annars =). 0 Citera
Linusss Postad 13 juni 2010 Postad 13 juni 2010 Hehe, hm okej. Ja den borde det ju absolut gå att göra något med! Ska tänka lite på den. Humor verkar inte riktigt vara dragplåster på den här sajten annars =). Du är tråkig. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.