mzreklam Postad 9 juni 2010 Postad 9 juni 2010 Inköp av macar Fick denna länk av en kompis, sjukt bra priser men frågan är om det är okej att handla här? Apple-Desktop Computers-Brand New electronics at low prices with high quality http://www.hodele.com/ 0 Citera
Steffe Postad 10 juni 2010 Postad 10 juni 2010 Oj, priserna ser ut att vara för bra för att vara sanna?? Får bli lite googlande på namnet! Aldrig hört namnet tidigare.. 0 Citera
Max_H Postad 10 juni 2010 Postad 10 juni 2010 Min uppfattning är: Om ett pris låter FÖR bra för att vara sant så... Rätt många av grejerna är LÅNGT under inköpspriset, tom för distributörerna. Skulle personligen inte ge dom mina stålar... Men nån kan ju testa :) 0 Citera
Bleckert Postad 10 juni 2010 Postad 10 juni 2010 Dök upp på några forum som flashback och fotosidan när jag googlade. Deras adress är i Kina och priserna verkar ju extremt otroliga, även om de skulle vara utan moms. Jag skulle passa mig! 0 Citera
Nyaz Postad 11 juni 2010 Postad 11 juni 2010 ...det där känns väldigt tveksamt tycker jag. Noterade också att de har bilder på Apple-skärmar där de säljer iMacar (istället för bilder på.. ja... iMacar :P). Känns ju väldigt... seriöst. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.