Stefan Postad 2 maj 2010 Postad 2 maj 2010 Testade en demoversion av Premier Pro och vid rendering till DVD och Dolby Digital 5.1 stod det att jag saknade licens för DD 5.1. Krävs det specifik licens för DD förstår jag att det inte är med på en demo. När man köper PP CS5, måste man också köpa separat licens för DD eller ingår det då? Om inte, var och för hur mycket köper man den licensen? Engångskostnad eller per tillverkad DVD? 0 Citera
Max_H Postad 2 maj 2010 Postad 2 maj 2010 Har du en PPro licens kan du testbränna 3ggr innan du måste betala licensavgift (medvetet lagd "vid sidan av" pga att det inte är så många som gör 5.1 DVD). Den köps separat via: http://www.minnetonkaaudio.com/index.php?option=com_content&view=article&id=82&Itemid=98&lang=en Och du betalar en gång. //Max 0 Citera
Stefan Postad 2 maj 2010 Författare Postad 2 maj 2010 OK, snabbt svar som vanligt. Tack. Tänkte fråga varför det inte är så vanligt men sedan såg jag prislappen. Det var ett högre pris än vad jag hade räknat med. /Stefan 0 Citera
iiqjohnwick Postad 20 maj 2015 Postad 20 maj 2015 CS5, måste man också köpa separat licens för DD eller ingår det då??? 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.