Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Vi avslutade under förra sommaren inspelningen av actionkomedin SKILLS och är nu i slutfasen av klippningen. Ni kan se en första teaser (ej färdig ljudläggning) för filmen här:

Om någon vecka lanserar vi vår kampanjsajt. Men redan nu hittar ni mer info om filmen, bilder från inspelningen osv på:

MYSPACE: (work in progress)

http://www.myspace.com/filmenskills

FACEBOOK:

http://www.facebook.com/pages/SKILLS...8502463?ref=mf

FLICKR:

SKILLS FILMEN

TWITTER:

YouTube:

http://www.youtube.com/user/FILMENSKILLS

Gå gärna in och titta och kom gärna med tankar och synpunkter - och hjälp oss att sprida den här informationen om filmen vidare!

Tack på förhand!

Mvh

Tomas

EDIT: updaterat en bruten länk (se nedan)

Postad

Intressant! Ser bra ut!

Vad kör ni för rigg till kameran?

Minimala synpunkter:

Se över typografin lite till introtexten samt undvik den föråldriga termen "fader".

Postad

Fan vad kul. Såg bilder från inspelningen på Pinters Facebook för ett bra tag sedan, hade nästan glömt av den. Teasern ser ju riktigt bra ut.

Postad
Nope, den tvekar lite, sen hamnar jag på min profil istället. Exakt vad heter sidan om jag ska söka? Är det en fan page eller en gruppsida?

Skumt! Måste ju få den att funka! Det är en fan-page med titeln SKILLS. Hur fasen vet man vilken länken är till sidan. Har försökt googla mig fram och kolla på FB-hjälp, men fattar noll.

//tomas

Postad

Ser bra men framförallt så köper man idén. Två tummar upp.

Stör mig dock på två saker. Det mindre viktiga gillar inte färgcompen men det går att leva med. Ser lite ut som om Ongbak hade haft sex med en dålig syriansk musikvideo och fått en ful unge. Bilderna är snygga men färgen dassig.

Sen det jag stör mest på - fader - funkade för Strindberg men funkar inte för Skillz. Hans fader låter bara larvigt. Hans pappa, farsa, päron eller vad som helst hade funkat bättre.

Hur som ser framemot filmen.

Postad
Ser bra men framförallt så köper man idén. Två tummar upp.

Stör mig dock på två saker. Det mindre viktiga gillar inte färgcompen men det går att leva med. Ser lite ut som om Ongbak hade haft sex med en dålig syriansk musikvideo och fått en ful unge. Bilderna är snygga men färgen dassig.

Sen det jag stör mest på - fader - funkade för Strindberg men funkar inte för Skillz. Hans fader låter bara larvigt. Hans pappa, farsa, päron eller vad som helst hade funkat bättre.

Hur som ser framemot filmen.

LoL... jo.. färgkorren skulle nog kunna jobbas på lite mer... Det försvann en hel del kontrast när vi överfärde orginalfilerna till YouTUbe och liknande - och därför var vi tvugna att lägga en snabbt "brithnsess" på för att få upp den i tid.

När det gäller texter, så får man skilja på bra copy och vad som är naturligt i tal/text. Ett ord som funkar bra som copy text, funkar inte alltid bra i naturligt tal och skirft. Copy text är anpassad för att texten ska fastan i medvetandet. Därav ordvalet! :-)

//tomas

Postad
När det gäller texter, så får man skilja på bra copy och vad som är naturligt i tal/text. Ett ord som funkar bra som copy text, funkar inte alltid bra i naturligt tal och skirft. Copy text är anpassad för att texten ska fastan i medvetandet. Därav ordvalet! :-)

//tomas

Nej, det där håller jag inte med om. Det låter uråldrigt och är långt ifrån den image som ni verkar vilja representera.

• 4 veckor senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...