_nemo_ Posted December 8, 2004 Posted December 8, 2004 Satt o sökte lite på DC++ och snubblade över min och Yashars "debutfilm" det här var första gången vi höll i en kamera så döm den efter det(för vi veeeeet att ljudet suger). Filen är kraftigt komprimerad så bilden blev verkligen kass, men det va ju nödvändigt för att få ha den på sidan så. Jag tycker fortfarande den e skitrolig. Vad tycker ni????? http://www.sprocket.se/media.php?id=310 0 Quote
Alexanderthegr8 Posted December 9, 2004 Posted December 9, 2004 en annorlunda....och rolig film....ja gilla den al lot... 0 Quote
Mr.Man Posted December 9, 2004 Posted December 9, 2004 [citat=_nemo_]Satt o sökte lite på DC++ och snubblade över min och Yashars "debutfilm" det här var första gången vi höll i en kamera så döm den efter det(för vi veeeeet att ljudet suger). Filen är kraftigt komprimerad så bilden blev verkligen kass, men det va ju nödvändigt för att få ha den på sidan så. Jag tycker fortfarande den e skitrolig. Vad tycker ni????? http://www.sprocket.se/media.php?id=310[/citat] Komprimeringen är mpeg1 (vcd) nu, ni hade mpeg2 (dvd?) så visst är det skillnad på kvalité, Men det positiva är att fler kommer att orka ladda hem den nu! Den blev ju 300 meg mindre i nya formatet. 0 Quote
_nemo_ Posted December 12, 2004 Author Posted December 12, 2004 Ingen som pallar kolla på den elle??? :) 0 Quote
Frederik Posted December 12, 2004 Posted December 12, 2004 Inte min kopp te direkt, men jo, den är rätt kul, om man tar den för vad den är ;) För övrigt var det imponerande många roller för den ena av er. 0 Quote
Hail2TheKingBaby Posted January 1, 2005 Posted January 1, 2005 hahahahaha....riktigt kul....den e väl inte så där jääääättebra tekninskt, inte så farligt mest ljudet kanske som va lite kass ibland, men jädra bra för att vara er första film. Snygga skor Vlad hade :) Jag älskar apbjörnen. Akasha va riktigt cool, älskar kåpor, och eran va ju dessutom bra gjord, har ni gjort den själva? 0 Quote
_nemo_ Posted January 1, 2005 Author Posted January 1, 2005 [citat=Hail2TheKingBaby]hahahahaha....riktigt kul....den e väl inte så där jääääättebra tekninskt, inte så farligt mest ljudet kanske som va lite kass ibland, men jädra bra för att vara er första film. Snygga skor Vlad hade :) Jag älskar apbjörnen. Akasha va riktigt cool, älskar kåpor, och eran va ju dessutom bra gjord, har ni gjort den själva?[/citat] Tackar, jag vet att den inte a så bra tekniskt, åtminstonde ljudet, men som sagt......första filmen nånsin, gjorde den för lääänge sen.....:).....jepp kåpan har min flickvän sytt helt själv, även vlads kåpa :) 0 Quote
_nemo_ Posted January 5, 2005 Author Posted January 5, 2005 Kom igen...3 kommentarer..är de allt ja får.....ni som tycker den e dålig får också speak up...så ja får tjafsa lite ;) 0 Quote
Lasse_laser Posted January 5, 2005 Posted January 5, 2005 Jag saknar absolut en scen där vampyren fäller ut sina vassa tänder 0 Quote
TDA Posted January 5, 2005 Posted January 5, 2005 Oh, så fånigt, märkligt och festligt. Jag gapskrattade flera ggr mest pga av era ljudaffekter iofs, ja den var rolig. Bästa scenen? När apbjörnen drar upp en kvist för att gömma sig, ohh, det måste jag se igen. :) 0 Quote
_nemo_ Posted January 5, 2005 Author Posted January 5, 2005 [citat=Lasse_laser]Jag saknar absolut en scen där vampyren fäller ut sina vassa tänder[/citat] mmm...dom tänder vi använde va inte så vassa så vi sket i att fälla ut dom :) Va tyckte du i övrigt då? Nu börjar de likna nåt, fler kommentarer :D 0 Quote
palle Posted January 6, 2005 Posted January 6, 2005 ganska kul film, men mycket att anmärka på... vitbalanseringen i början på en scen var hemsk... sen måste ja fråga, var skärpan i vissa klipp tänkt att ligga framför själva "händelsen"? peace out 0 Quote
Hail2TheKingBaby Posted January 6, 2005 Posted January 6, 2005 tror inte ens dom visste va vitbalansering va eftersom de va deras första film :) 0 Quote
_nemo_ Posted January 6, 2005 Author Posted January 6, 2005 [citat=palle]ganska kul film, men mycket att anmärka på... vitbalanseringen i början på en scen var hemsk... sen måste ja fråga, var skärpan i vissa klipp tänkt att ligga framför själva "händelsen"? peace out[/citat] Jepp...de är mycket att anmärka på...som Hail2The sa...vi visste INTE vad vitbalansering va på den tiden :) vi visste bara att man skulle hålla i kameran och filma typ, skärpa o sånt fatta vi inte heller, detta var ju förtsa gången vi höll i en kamera :) Men man lär ju sig ju mer man gör, denna tycker jag dock fortfarande har en rolig ton, så de e därför ja visar den här ;) 0 Quote
Alexandra Posted January 13, 2005 Posted January 13, 2005 Hmm... tja... Jag vet inte vad jag ska skriva... Men jag måste vara ärlig och säga att det inte tilltalade mig någonstans. Ni kunde väl iaf gett vampyren annat än ett par vita sneakers? Nåväl, det är er första film och ni ska ha cred för att ni skapar! En liten sak dock... jag blev nästan ledsen då ni använde Psychomusiken och sedan bröt den väldigt tråkigt... Kanske något att tänka på när ni använder musik nästa gång. Vissa saker är (iaf. i min värld) oerhört heliga. 0 Quote
_nemo_ Posted January 16, 2005 Author Posted January 16, 2005 Han har vita sneakers av en anledning 0 Quote
Recommended Posts