Dr Calippo Postad 7 februari 2010 Postad 7 februari 2010 Har bytt dator och installerat Windows 7 64 bitar och gjort en nyinstallation av Premiere Pro CS4. Får inte kortkommandon att fungera, blir jobbigt att använda musen till allt. Ex. vis att använda Spacebar för start och stop på timelinen. Kommer inte ihåg om och hur man ställer in programmet för detta. Är det någon som kan hjälpa mig? Dr Calippo 0 Citera
Rogge Postad 7 februari 2010 Postad 7 februari 2010 Vad finns under Edit > Keyboard Customization? Om allt är blank, dvs att det inte finns några kortkomandon alls, tex att Save inte ens har Ctrl + S så måste du avinstallera CS4 och installera igen för att lösa det. Jag har sett det hända förut att det öht inte finns några kortkommandon efter nyinstallation. 0 Citera
Max_H Postad 7 februari 2010 Postad 7 februari 2010 Ööh... du menar att Spacebar inte fungerar??? Och du kör vanlig svensk "input"..??? OK, Roger the wise... det har jag aldrig sett... //Max 0 Citera
Dr Calippo Postad 8 februari 2010 Författare Postad 8 februari 2010 Hej Rogge! Tack för rådet, nu fungerar allt. Dr Calippo 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.