3d-intresse Postad 31 januari 2010 Postad 31 januari 2010 Denna film gjordes för skolan. Allt jobb bakom filmen har jag gjort, även musiken. Filmen har 5.1 ljud, men gjordes om till stereo för att passa youtube. Kvalitén på bilden är också nerskalad för att inte ta så lång tid för sega bredband att få fram. En länk för bra kvalité för klippet ligger nedan. Nästan alla ljud är pålagda i efter hand för bästa kvalité. Hoppas den uppskattas, skriv gärna vad ni tycker. högupplöst version: 0 Citera
3d-intresse Postad 31 januari 2010 Författare Postad 31 januari 2010 Hmh, ja ljudet var ju iallafall okej. Det var det jag la ner mest tid på. Tanken var att det skulle bli en längre film på ca 40 minuter, men när filmen nästan var klar fick jag av läraren veta att filmen max skulle vara omkring 3-5 min. Jag fick klippa ner ordentligt, därför blev den kanske inte det bästa resultatet. 0 Citera
Mega99 Postad 31 januari 2010 Postad 31 januari 2010 då var det dåliga instruktioner Eller dåligt lyssnat? Sen tror jag inte någon skulle klarat av 40 minuter av den där filmen. 0 Citera
cutecats Postad 31 januari 2010 Postad 31 januari 2010 jag orkade iaf med 55 sekunder :) KONSTRUKTIV KRITIK! Försök gärna att filma när det är ljust ute för ja just nu ser man inte ett skit :( ofta kanske man bara har tid att filma efter skolan men vänta tills helgen kommer så kan man helt plöttsligt gå ut när det fortfarande är ljust :) sen så kan ju en bygg lampa göra mycket gott, det är bättre med ful ljussättning än inget ljus alls. 180 graders regeln är nått att lära sig också :) googla det gärna så behöver jag inte försöka förklara för jag e så jävla dålig på att förklara :) men ja som sagt det va ju bara dom 55 första sekunderna jag såg, det finns säkert mer att lära sig :) bra att du är ambitiös iaf! 0 Citera
bassbucket Postad 31 januari 2010 Postad 31 januari 2010 Eller dåligt lyssnat? Sen tror jag inte någon skulle klarat av 40 minuter av den där filmen. Du har nog rätt på båda punkter. 0 Citera
3d-intresse Postad 1 februari 2010 Författare Postad 1 februari 2010 jag orkade iaf med 55 sekunder :) KONSTRUKTIV KRITIK! Försök gärna att filma när det är ljust ute för ja just nu ser man inte ett skit :( ofta kanske man bara har tid att filma efter skolan men vänta tills helgen kommer så kan man helt plöttsligt gå ut när det fortfarande är ljust :) sen så kan ju en bygg lampa göra mycket gott, det är bättre med ful ljussättning än inget ljus alls. 180 graders regeln är nått att lära sig också :) googla det gärna så behöver jag inte försöka förklara för jag e så jävla dålig på att förklara :) men ja som sagt det va ju bara dom 55 första sekunderna jag såg, det finns säkert mer att lära sig :) bra att du är ambitiös iaf! Okej, tack. Det var den typen av kritik jag ville ha. Den blir mer underhållande senare, men om du inte orkade med mer än 55 sekunder så behöver du inte heller se längre. Lampa har jag, men ingenstans att plugga in den då jag är utomhus. I övrigt var det mycket bra saker jag kan tänka på, och det tackar jag för. Att det var så mörkt beror inte på att det var sent på kvällen. Den skulle föreställa natt, jag filmade faktiskt in allt på eftermiddagarna och om morgnarna. Gjorde senare om ljuset i datorn. Eftersom min skärm är väldigt ljus kan filmen vara väldigt mörk på andra skärmar. Av denna anledning ska jag inom några minuter, eller om någon timma, länka till klippet utan pålagt mörker så ni för se detaljerna ni inte såg på den färdiga filmen jag först länkade till. Om den är bättre eller sämre i kommande resultat, det avgör ni tittare. 0 Citera
3d-intresse Postad 1 februari 2010 Författare Postad 1 februari 2010 Pga länkfel och annat krångel har jag tills vidare raderat länken som jag här tidigare bifogat. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.