HamGamgi Postad 6 december 2009 Postad 6 december 2009 Hallå! Spelade in för någon månad sen och detta kanske är mest intressant för dom som funderar på att filma med systemkamera, denna är filmad med Panasonic GH1. Säg gärna vad ni tycker! Länk: 0 Citera
Hebron Postad 8 december 2009 Postad 8 december 2009 Snyggt fotad måste jag säga. Dock tycker jag att sången är för stark gentemot vad hans mun visar. Jag tycker han borde artikulerat lite mer om man säger så. Hade velat träffa den tecknade mannen lite tidigare också. 0 Citera
stängerniredan Postad 9 december 2009 Postad 9 december 2009 Fin sång, fin video. En sak jag hade gjort är att blurra den tecknade killen när han är utanför fokus i bilden. Eller han kanske inte var det nångång nu när jag titta efter en gång till. Men det hade vart tufft om du hade placerat honom så! och sen blurrat! 0 Citera
Hybridpsycho Postad 11 december 2009 Postad 11 december 2009 Absolut snyggt gjord video, bara för att upprepa samma sak som Hebron sade så måste jag också säga att den tecknade mannen borde ha dykt upp lite tidigare. Kändes som han skulle sitta och sjunga själv där på vägen ganska länge. 0 Citera
kenntoft Postad 11 december 2009 Postad 11 december 2009 lipsyncen verkar konstig. det verkar som han inte ville ta i så mkt när han satt där ute på vägen. han ser nästan ut som han viskar lite. men videon var cool! men nu har jag kollat lite och lipsyncen bättrar sig lite speciellt under refrängen. 0 Citera
Cobra8472 Postad 11 december 2009 Postad 11 december 2009 Välgjort, instämmer dock med lipsyncen, under början av videon i alla fall :) Väldigt fint foto, härligt att se, eftersom jag själv har en Panasonic GH1 + tillbehör på väg till nästa produktion :D 0 Citera
HamGamgi Postad 12 december 2009 Författare Postad 12 december 2009 Tack alla för åsikterna, överlag var det lite strul med läppsynken på plats och såhär i efterhand skulle jag försökt fått honom att ta i mer men jag insåg inte på plats hur mycket som behövdes, det var samma sak med pianospelet där jag tror att jag bara har tre bilder i hela videon fastän vi tog typ 10 olika vinklar på det. Sen var det iofs otroligt kallt och svårt att spela för Chris :) Angående den animerade snubben så var det ett medvetet val att vänta med honom men jag förstår att det känns som att det inte funkar. Jag ville ha känslan av att "oj, är det inget mer" och sen att videon stegras men det funkade sådär i backspegeln. Jag hade även velat ha lite coola skärpeförflyttningar mellan honom och Chris men tidsbrist på plats gjorde att vi inte hann ta dom bilderna. Tack igen! Fortsätt gärna kommentera. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.