petham Postad 30 november 2009 Postad 30 november 2009 Hej, nu har jag fått nya problem med Premiere... när jag försöker överföra videomaterial från en Mini DV kamera med Premiere Pro CS4 så kan jag bara överföra en liten bit i taget då jag (så fort det blir ett tomrum på bandet) får felmeddelandet: "Recorder Error" "! Capture stopped because blank tape was detected." okej, då fins det en "OK" knapp att klicka på, men när man gör det så låser sig Premiere helt (Not Responding) och man måste starta om det. Detta problem är mycket störande och tidskrävande. Om man söker på google så hittar man andra med samma eller liknande problem, men jag har inte hittat någon lösning... Jag hoppas någon kan hjälpa mig.. Jag använder: Premiere Pro CS4 med senaste uppgraderingen Windows Vista 4 GB RAM Osv. 0 Citera
Max_H Postad 30 november 2009 Postad 30 november 2009 Mac eller PC? Testa i iMovie eller Movie Maker. Funkar det? (Så vi kan utesluta kameran) //Max 0 Citera
petham Postad 1 december 2009 Författare Postad 1 december 2009 det är en pc, jag gjorde som du sa och testade med moviemaker och där fungerade det utan att krascha, det hela är lite märkligt då jag efter att jag ställde frågan här, gjorde ett nytt försök i Premiere, den gången så fungerade det. Så felet kanske inte beror på programmet, utan på något annat? 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.