DigitalDirt Postad 14 november 2009 Postad 14 november 2009 Någon som har tips om du man kan få fram typ samma resultat i sony vegas? http://library.creativecow.net/articles/de_jong_dirk/flicker_and_shake/video-tutorial.php 0 Citera
DigitalDirt Postad 15 november 2009 Författare Postad 15 november 2009 sådär blev resultatet iaf.... introt... inte helt som jag ville ha det, men blev ok... i think... slutet blev dock kaos i brist på tid... saker som ska upp snabbt, tiden rinner lätt iväg... men fick sitta och flytta runt texten i automation manuellt.. och sen lite på måfå ändra färg på timeframsen och ändra skalan... sen la till nån TV-effekt på några ställen... finns det något smidigare/snyggare/enklare sätt ? introt pratar jag om nu... sen vettifan vad som hänt med min render... bilden hackar till på småställen då och då... haft problem ända sen jag började köra win64bit och vegas 64bit... 0 Citera
Janneby Postad 20 november 2009 Postad 20 november 2009 Det skulle funka med newblue:s Active Camera eller ProDAD:s VidoShaker. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.