STORM Movies Postad 27 oktober 2009 Postad 27 oktober 2009 Jag har ett litet problem med min Canon XH A1s. För några dagar sen när jag startade den visades bara en flerfärgad testbild. Känns som om jag har kommit åt någon inställning som jag inte skulle... Men jag kan inte se att det står någonstans om hur man startar eller tar bort testbilden. (Är rätt ny med kameran) Någon som vet detta? Hur får man bort testbilden i bandläget? (Väljer man minneskortsläget fungerar kameran som vanligt). Tacksam för svar! //David 0 Citera
Pehrbau Postad 28 oktober 2009 Postad 28 oktober 2009 På min några år gamla A1 finns det på vänstra sidan längst ned ett antal små omkastare där en heter OUTPUT. Där kan man välja mellan CAM och BARS. Kanske samma på A1s? 0 Citera
STORM Movies Postad 28 oktober 2009 Författare Postad 28 oktober 2009 Det fanns även en sådan knapp på A1s. Tack så mycket för hjälpen! Det löste sig direkt. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.