Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hejsan,

jag har gjort en film på min skola som är cirka 30 minuter. Jag hade tänkt klippa den i 2 delar. Den handlar egentligen inte om så jävla mycket mest om hur vi en kväll festade på ett av rummen. Men tanken är att dem som inte bor på internatet ska få se den, och vad vi gör här på kvällarna (bland annat).

Jag gjorde en version men jag insåg hur jävla kass den blev. Det behöver inte vara något superspexig men jag vill gärna ha tips på hur ni själva hade gjort en film. Allt från intro till slutet.

Kanske är lite väl vag här i första inlägget men vad jag har gjort är bara att introduktionen är i svart-vitt plus att jag har lagt på grain (som försvann när jag hade renderat den. helskumt). Sen har jag bara freeze frame:at varje personintro med deras namn under och en cookie cutter på varje frame. Men jag vill ha något visuellt snyggare.

Så ge mig lite tips plzzz :)

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...