Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tja!

Detta är en informations film vi gjorde åt URIX festivalen i år. Filmen blev gjord så att dom kan använda den i framtiden för att visa upp för fler organisationer,medlemmar och deltagare i framtiden.

Hoppas ni gillar den ge gärna lite konstruktiv (alltså inte DEN SÖG) och säg vad som var bra/dåligt.

HAR UPPDATERAT VIDEON NU SÅ ATT DET BLEV LITE BÄTTRE BILD OCH LJUS ÄN INNAN.

MVH/Jenders & Hallworth Productions

http://www.crashfm.se

Postad

Nu har jag inget intresse av att kolla på hela filmen faktiskt eftersom det som sagt är inget som intresserar mig innehållsmässigt. Men det jag såg i de första minuterna tycker jag såg bra ut. Om jag inte minns helt fel har ni postat filmer här förut som har varit under all kritik men denna har helt okej reportagekänsla med bra klipp.

Good stuff.

Postad
Nu har jag inget intresse av att kolla på hela filmen faktiskt eftersom det som sagt är inget som intresserar mig innehållsmässigt. Men det jag såg i de första minuterna tycker jag såg bra ut. Om jag inte minns helt fel har ni postat filmer här förut som har varit under all kritik men denna har helt okej reportagekänsla med bra klipp.

Good stuff.

Tjena!

Tackar så mycket! Nja vet att vi inte helt har varit på topp när det gäller kvallite av innehåll innan men denan har vi oxå lagt ner lite mer tid på både film och redigerings mässigt.

Men tackar så mycket för dom snälla orden ;)

• 2 veckor senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...