Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Håller med Team Fagott! Gulligt men allt för lång.

Och som den lilla audiofil jag är så störde jag mig på den dåliga micken du använde.

För övrigt så har jag mjölkkreatur på hjärnan nu :D

Postad

Fast nu har du ju snott hela ditt tal.

Det var på radio i rix fm nångång som de läste upp ett brev som sägs va skrivet av ett litet barn i skolan.

INTE okej att sno saker för att sedan inte berätta att du har kopierat det rakt av!!!

Postad
Om det stämmer att hela monologen är stulen så är det ju inte särskilt imponerande att bara klippa in bilder på kor.

Då ändrar jag mig och säger dåligt, tumme ner. :r

Postad
Fast på hans information för filmen på youtube står det att filmen baserats på en uppsats som någon unge har trotts skrivit.

fast det stod det inte när jag tittade på den, å tydligen inte när dom andra som tittade före mig:)

Postad
Fast på hans information för filmen på youtube står det att filmen baserats på en uppsats som någon unge har trotts skrivit.

Inget fel med det, all konst bygger i princip på tidigare verk mer eller mindre. Problemet var ju att den enda konstnärliga behållningen i det här fallet var i själva monologen.

• 2 veckor senare...
Postad
Inget fel med det, all konst bygger i princip på tidigare verk mer eller mindre. Problemet var ju att den enda konstnärliga behållningen i det här fallet var i själva monologen.

Nej absolut inte. I så fall hade ju i princip alla filmer som bygger på sanna berättelser blivit sågade. Det jag ville ha sagt var bara att han inte hade tagit åt sig äran för monologen. Han kunde dock ha skrivit detta i posten på voodoo.

fast det stod det inte när jag tittade på den' date=' å tydligen inte när dom andra som tittade före mig :) [/quote']

Stämmer detta så drar jag mig dock tillbaka som försvarare.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...