Gå till innehåll

Recommended Posts

• 9 månader senare...
Postad

Haha, jag tyckte det var klockrent! Dialogerna är riktigt fina, liite mer slipning på vissa ställen så är det på gränsen till perfekt för min smak!

Får en liten "clerks"-känsla på dialogerna, och det är svinbra!

Keep it up

• 2 veckor senare...
Postad

Gillar komedifilmer som How High, så den här läsningen var riktigt rolig. Bra dialog och bra karaktärer. Det enda som jag kom att tänka på nu efter läsningen var att Sagas karaktär är den enda som pressenteras i skriftlig form, vilket jag tycker blir lite konstigt när det just bara är hon som pressenteras på det sättet.

• 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
Postad

Kul men den känns rätt vulgär. Men det är rolig dialog mellan karaktärerna, men det är viktigt att man får Olof och hela gänget att framstå som idioter och töntar, annars blir det inte kul. Lätt att missa sådant. Sedan allt med knulla och sånt kan man dra ner lite på, och istället etablera filmens början med att de bor i ett gemensamt hus eller? så förstod jafg det ifall när jag läst halva manuset.

Finns säkert nått kul man kan få till här, något i liknelse med Nakenlekar som var med och tävlade i novemberfestivalen.

Men det finns humor här helt klart men visa ändringar skadar nog inte. (kill your darlings)

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...