Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Vissa klipp var oskarpa medan andra var i stort sätt perfekta (Något man störde sig på). Texten i slutet syntes inte alls då fokuset dras mellan allt som händer i klippet- Kanske placera texten över projektionen eller helt enkelt större och mer centralt? Annars såg det ju väldigt trevligt ut.

Postad
Vissa klipp var oskarpa medan andra var i stort sätt perfekta (Något man störde sig på). Texten i slutet syntes inte alls då fokuset dras mellan allt som händer i klippet- Kanske placera texten över projektionen eller helt enkelt större och mer centralt? Annars såg det ju väldigt trevligt ut.

Ah det har du ju såklart helt rätt i, har inte tänkt alls på att man förlorar fokuset pga projektionen där..

Köper man att dom sitter där på taket eller har vi varit helt ute o cyklat ?

Postad
Ah det har du ju såklart helt rätt i, har inte tänkt alls på att man förlorar fokuset pga projektionen där..

Köper man att dom sitter där på taket eller har vi varit helt ute o cyklat ?

Jovisst, det hela såg väldigt bra ut. Texten blir bara så otroligt störande när man känner att man borde läsa men samtidigt dras blicken ständigt till projektionen.

Postad

Tyckte det var en mysig reklam med bra foto! Slutet var väldigt fräckt gjort men hade också svårt att veta vad man skulle titta på, texten eller projektorn. Kanske var för att jag läste Mega99 inlägg innan jag tittade på filmen.

Postad

Gillade stilen :) Sitta på taket och titta på film skulle va nice

som det andra sa så förlorade man lite fokus på själva texten. (helt ärligt, jag läste aldrig!)

Postad

Inget fel med klippningen eller så, tycker ni har fått ihop det bra. Lite rörigt på slutet, men det funkar. Dock kanske lite mer arbete på en "jingel" eller vad man nu ska säga. Slutet behöver lite mer kraft.

• 3 veckor senare...
Postad
Inget fel med klippningen eller så, tycker ni har fått ihop det bra. Lite rörigt på slutet, men det funkar. Dock kanske lite mer arbete på en "jingel" eller vad man nu ska säga. Slutet behöver lite mer kraft.

Ah jag är helt med på vad ni säger där.

Nästa gång projektet är uppe får vi ta en koll på det :D

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...