linslusen Postad 23 juni 2009 Postad 23 juni 2009 Hej. Finns det någon som vet skillnaden mellan Sony´s HVR-Z7e & HVR-Z7p ?? Jag köpte en Z7e men fick en Z7p. Har jag vunnit eller förlorat på "affären". Kostar de lika mycket... Jag hittar ingenting på nätet om Z7p.... Tacksam för snabbt svar!!!!!!! 0 Citera
StenR Postad 23 juni 2009 Postad 23 juni 2009 Finns ju här t ex: http://www.thecameraclass.com.au/gearfive.html Men eftersom det är Z1 de jömför med så tror jag helt enkelt att P står för PAL... 0 Citera
plf66 Postad 23 juni 2009 Postad 23 juni 2009 Det som brukar skilja är menyspråken. P är PAL utanför Europa, Engelska samt asiatiska språk E brukar vara PAL-Europa, Engelska, Tyska, Franska etc Fast egentligen är det dumt att hålla fast vid gamla PAL-beteckningen för enda gången man får PAL är ju ut från kompositsladden. :-) Jag är 99,9% säker på att du varken vunnit eller förlorat nått på affären. 0 Citera
linslusen Postad 23 juni 2009 Författare Postad 23 juni 2009 Tack för era snabba svar. ... nu åter till soffan och U-21 matchen mot Serbien... 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.